Isnin, 5 Oktober 2009

oRienTeeriNg Dan aKu yang HaPPy




Salam untuk semua..
Alhamdulillah selesai dah wat orienteering.. walaupun keadaan badan x mengizinkan masa 2.. huhuhu pehaku melecet sebenarnya ..pedih tergesel dengan seluar .. tapi control.. segan nak bagitau.. huhu apapun aku happy dapat abiskan orienteering walaupun aku last... bestnye..1st time aku jejak kaki bukit cherakah cantik rupanye tempat nie.. happy nye aku disini...nyaman, cantik..mcm2 ada..cuma jauh berjalan je hehehe
Kalau dalam polis, jangan harap lah.. xde nak merasa,..apapun thank buat kawan2, cik Hisyam n cik2 PERLU, adik2 degree serta peneman sepanjang perjalanan..' liza'. pecah juga lemak2 kuih raya dibadan haha.. happynye aku!!
'peringatan puncher bukan stappler huhuhu' melokek kad 2 jang oi....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan