Ahad, 13 September 2009

beRanGin..

pagi ini indah seperti biasa... yup indah.. tapi sampai opis jadi x indah... maun x nye,aku tengok kat whiteboard, cuti aku kene potong... kertas 2 macam nak kene koyak je.. incas aku buat dek bila aku tanye.. adeke patut cuti raya aku kene potong. dah 3 tahun aku x ambik cuti raya.... angin 1 badan...mentang2 aku baru lapor kat tempat nie.. sesuka ati perut dia je potong cuti aku...nak kene nie.. aku jumpa bos, aku bebel2 ... mcm blur je bos aku yang bakal pencen nie... dia kata mana ada dia potong.. lagipun dia dah luluskan.. salah point la nak marah huk!!huk.!!..
aku g tanye akak kerani n pentadbiran.. cuti ok diorang kata... ceh sah2 'wa kena beb' naik balik kat opis incas aku gelak2... sah dia yang print senarai nama yang bercuti 2... memang saja dia nak wat april fool di bulan september nie.. cam hampeh.. nasib baik dah berumur..kalau x maun aku sekeh....geram....

5 ulasan:

  1. mana gambar karaoke kt hulu langat..kedai org lama2..saya,ajoi,aida n the gangs..mkn bersuap..hehee..

    BalasPadam
  2. Salam...
    kak pah len kali tanya yang bawah dulu..
    tak pasal2 bos yang nak pencen dah tu yang kene...cian dia..
    raya ni jangan lupa mintak mahap kat dia k....

    BalasPadam
  3. salam adik2..gambar?? kene tanye tuannye camera.. haha kantoi adik2 akak nie... angah, maun x berangin, diorang kat opis buat dek je.. bos la jd mangsa.. huhu dah mintak maaf dah siap dapat duit raya lagi..best!!!!huhuhu selamat ari raya semua!!muah..muah..muah

    BalasPadam
  4. Sabda Rasulullah s.a.w:
    Maksudnya: ” Bagi orang yang berpuasa ada dua kegembiraan. Pertama, kegembiraan ketika berbuka (atau hariraya) dan kedua, kegembiraan ketika bertemu dengan Tuhannya kelak”. Hadis riwayat Imam Bukhari dan Muslim.
    Selamat menyambut hari raya Aidil Fitri dari saya,andai kata tersilap bahasa,maaf dipinta ye..hu3
    Harap boleh tukar link…..lepas nie…(add la saya)

    BalasPadam
  5. selamat hari raya aidilfitri..maaf zahir & batin..akak letaklah gambar2 raya dlm blog..

    BalasPadam